Articolul precedent |
Articolul urmator |
671 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 19:20 |
SM ISO690:2012 BURBULEA, Rodica. Piaţa turistică – principala componentă a mediului economico – social. In: Economie: Lucrări ştiinţifice, 27 septembrie 2012, Chişinău. Chişinău: 2012, Vol.31, pp. 299-304. ISBN 978-9975-64-235-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie Vol.31, 2012 |
||||||
Conferința "Tendinţe moderne de dezvoltare economică şi financiară a spaţiului rural" Chişinău, Moldova, 27 septembrie 2012 | ||||||
|
||||||
Pag. 299-304 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tourism market has a special place, increasingly important in the domestic market of each country, representing the separate market segment services. It differs in that the goods market is highly segmented and demonstrates the great diversity and complexity of tourist products, whose main characteristic displacement potential consumers at the consumer. |
||||||
Cuvinte-cheie piață turistică, cererea turistică, consumatorul turistic, ofertă turistică, etc |
||||||
|