Piaţa turistică – principala componentă a mediului economico – social
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
671 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 19:20
SM ISO690:2012
BURBULEA, Rodica. Piaţa turistică – principala componentă a mediului economico – social. In: Economie: Lucrări ştiinţifice, 27 septembrie 2012, Chişinău. Chişinău: 2012, Vol.31, pp. 299-304. ISBN 978-9975-64-235-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie
Vol.31, 2012
Conferința "Tendinţe moderne de dezvoltare economică şi financiară a spaţiului rural"
Chişinău, Moldova, 27 septembrie 2012

Piaţa turistică – principala componentă a mediului economico – social


Pag. 299-304

Burbulea Rodica
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 aprilie 2020


Rezumat

Tourism market has a special place, increasingly important in the domestic market of each country, representing the separate market segment services. It differs in that the goods market is highly segmented and demonstrates the great diversity and complexity of tourist products, whose main characteristic displacement potential consumers at the consumer.

Cuvinte-cheie
piață turistică, cererea turistică, consumatorul turistic, ofertă turistică, etc