Articolul precedent |
Articolul urmator |
576 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 12:29 |
SM ISO690:2012 GUȚUL, Aliona. Esenta psiho-pedagogica a programului de dezvoltare a activismului social la elevii din ciclul primar de învatamânt. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 151-155. ISBN 978-9975-108-27-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 7, 2016 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 151-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol oferă o imagine de ansamblu asupra celor mai importanți factori care influențează învățarea activismului social al copiilor de vârstă școlară primară. Acești factori sunt foarte utili pentru a ajuta elevii să reușească în lumea socială - să învețe cum să coopereze, să facă prieteni și să negocieze conflicte, să dezvolte abilități puternice de a-și asuma perspective și să trateze alte persoane cu corectitudine și compasiune. |
||||||
Cuvinte-cheie activism social, activităţi, aptitudini sociale, elevi din școala primară, social activism, activities, social skills, primary school students |
||||||
|