Esenta psiho-pedagogica a programului de dezvoltare a activismului social la elevii din ciclul primar de învatamânt
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
576 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 12:29
SM ISO690:2012
GUȚUL, Aliona. Esenta psiho-pedagogica a programului de dezvoltare a activismului social la elevii din ciclul primar de învatamânt. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 151-155. ISBN 978-9975-108-27-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 7, 2016
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016

Esenta psiho-pedagogica a programului de dezvoltare a activismului social la elevii din ciclul primar de învatamânt

The essence of psycho-pedagogical development program of social activism to pupils in primary education


Pag. 151-155

Guțul Aliona
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

Acest articol oferă o imagine de ansamblu asupra celor mai importanți factori care influențează învățarea activismului social al copiilor de vârstă școlară primară. Acești factori sunt foarte utili pentru a ajuta elevii să reușească în lumea socială - să învețe cum să coopereze, să facă prieteni și să negocieze conflicte, să dezvolte abilități puternice de a-și asuma perspective și să trateze alte persoane cu corectitudine și compasiune.

This article provides an overview of the most important factors that influence the social activism learning of elementary school age children. These factors are very useful in helping students to succeed in the social world – to learn how to cooperate, make friends, and negotiate conflicts, to develop strong perspective-taking skills, and treat other people with fairness and compassion.

Cuvinte-cheie
activism social, activităţi, aptitudini sociale, elevi din școala primară,

social activism, activities, social skills, primary school students