Articolul precedent |
Articolul urmator |
591 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-22 12:38 |
SM ISO690:2012 POSTERNAC, Silvia. The distance learning: challenges, dilemas, perspectives. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 145-151. ISBN 978-9975-108-27-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 7, 2016 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 145-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învăţământul la distanţă (ÎD) este o modalitate nouă de instruire orientată spre modificarea paradigmei clasice de învăţare de la comunicarea „faţă în faţă” la deschiderea oportunităţilor de studiere prin intermediul tehnologiilor informaţionale. În articol sunt reflectate modurile distincte în care este prezentat şi explicat pe paginile oficiale ale universităţilor ÎD - forma de studii modernă şi accesibilă atât la nivel universitar, cât şi la organizarea studiilor postuniversitare |
||||||
Cuvinte-cheie studii la distanţă, învăţământ la distanţă, studii superioare la distanţă, instruire prin Internet, program de studii la distanţă, дистанционное образование, дистанционное обучение, высшее дистанционное образование, образование через интернет, программы дистанционного образования |
||||||
|