Afișare rezultate
The role of identity in the formation of image |
Malancea Iurie |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători |
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-926-7. |
Disponibil online 13 December, 2019. Descarcări-9. Vizualizări-792 |
Strategii competitive de dezvoltare a imaginii întreprinderii |
Malancea Iurie |
Economica |
Nr. 3(121) / 2022 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 10 December, 2022. Descarcări-23. Vizualizări-417 |
Imaginea brandurilor autohtone Iuvas, Maicom și Vasconi prin prisma indicatorului Net Promoter Score |
Malancea Iurie |
Economica |
Nr. 3(117) / 2021 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 13 October, 2021. Descarcări-13. Vizualizări-527 |
1-3 of 3