ORCiD
Articole în reviste din RM - 4. Publicaţii la conferinţe din RM - 2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Articole în reviste din RM - 4. Publicaţii la conferinţe din RM - 2.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 3
- 3.2.Articole în alte reviste din RM - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1
Ameliorarea imaginii întreprinderii prin utilizarea unui cadru operațional de gestionare strategică a imaginii |
Malancea Iurie |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” |
Nr. 4(67) / 2022 / ISSN 1857-0461 / ISSNe 2587-3687 |
Disponibil online 6 March, 2023. Descarcări-15. Vizualizări-435 |
Strategii competitive de dezvoltare a imaginii întreprinderii |
Malancea Iurie |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 3(121) / 2022 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 10 December, 2022. Descarcări-26. Vizualizări-535 |
The role of branding and integrated communications in strengthening corporate image |
Malancea Iurie |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Strategii și politici de management în economia contemporană |
Ediţia 7. 2022. Chişinău. e-ISBN 978-9975-147-65-1. |
Disponibil online 6 February, 2023. Descarcări-11. Vizualizări-439 |
Imaginea brandurilor autohtone Iuvas, Maicom și Vasconi prin prisma indicatorului Net Promoter Score |
Malancea Iurie |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Economica |
Nr. 3(117) / 2021 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 13 October, 2021. Descarcări-16. Vizualizări-663 |
Instrumente și metode de măsurare a imaginii întreprinderii pe piață |
Malancea Iurie |
Academia de Studii Economice din Moldova |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” |
Nr. 3(62) / 2021 / ISSN 1857-0461 / ISSNe 2587-3687 |
Disponibil online 24 January, 2022. Descarcări-34. Vizualizări-708 |
The role of identity in the formation of image |
Malancea Iurie |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Culegere de articole selective |
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-926-7. |
Disponibil online 13 December, 2019. Descarcări-9. Vizualizări-935 |