............................................................................................................................................................................................................................
A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |
А | Б | В | Г | Д | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ю | Я |
............................................................................................................................................................................................................................
Institutul de Studii Avansate în Schimbările Antropocentrice al Universității de Studii Politice și Economice Europene „C. Stere”
Cuvinte-cheie (14): social/affective strategies (1), cognitive-affective interaction model (1), STEAM education pedagogy (1)
Publicații ale autorilor în alte reviste/culegeri ale manifestărilor științifice | 0/0 |
Dinamica articolelor pe ani / CZU / DOI 1 1 publicatii cu CZU (100%) | |
Dinamica publicării și indexării în IBN | |
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani | |
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani | |
Autori unici pe ani | |
Numărul de articole descărcate pe ani | |
Numărul de articole accesate pe ani | |
Colaborarea cu organizaţii din alte ţări | |
Identificatori | 1 ORCID (100%), 1 Google Scholar ID (100%), 1 Scopus Author ID (100%) |
H-index autori | |
Proiecte | Tabel(1) |
Publicaţii la conferinţe din RM - 1.
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1
2022 - 1 |
Pedagogia educației steam pentru predarea – învățarea științelor reale în învățământul preuniversitar |
Railean Elena |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). |
Ediția a 2-a. 2022. Chişinău. Tipografia UST. 338-342. |
Disponibil online 23 November, 2022. Descarcări-17. Vizualizări-412 |