IBN
  



  














    
  


  
Închide

Afiliat la Școala Gimnazială Oniceni, Forăști, Suceava

2023 - 1

Experiențele de învățare ale cadrului didactic în crearea condițiilor de învățare pentru stimularea succesului școlar
Oprea Oana-Miruna
Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare
Ediția 1-a. 2023. Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”. 400-402.
Disponibil online 22 April, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2021 - 1

Influenta contextului pandemic asupra condițiilor de învățare în ciclul gimnazial
Oprea Oana-Miruna
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii
Vol. 2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. Universitatea de Stat din Tiraspol. 233-236.
Disponibil online 1 December, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2020 - 3

Semnificații conceptuale ale învățării școlare
Oprea Oana-Miruna
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. Tipografia din Bălţi. 170-178.
Disponibil online 24 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul motivației în stimularea succesului școlar
Oprea Oana-Miruna
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.1. 2020. Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”. 378-385.
Disponibil online 21 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalități de implicare a elevilor în procesul de evaluare
Oprea Oana-Miruna
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. CEP UPS „I.Creangă”. 193-197.
Disponibil online 27 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5