Afișare rezultate
Definiții specializate ale termenilor de marketing |
Druţă Inga, Vieru Lidia, Vlas Mariana |
Filologia modernă: realizări şi perspective în context european |
Ediţia 14. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-3392-9-2. |
Disponibil online 6 November, 2020. Descarcări-96. Vizualizări-880 |
Considerații privind arborele conceptual în elaborarea dicționarelor specializate |
Druţă Inga, Vieru Lidia, Vlas Mariana |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului |
Seria 22, Vol.3. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
Disponibil online 4 January, 2021. Descarcări-6. Vizualizări-491 |
Metafora în limbajul de marketing |
Druţă Inga, Vieru Lidia, Vlas Mariana |
Philologia |
Nr. 1(319) / 2023 / ISSN 1857-4300 /ISSNe 2587-3717 |
Disponibil online 1 May, 2023. Descarcări-21. Vizualizări-344 |
1-3 of 3