IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "generalizare"
Rolul jocurilor logico-matematice în dezvoltarea particularităților gândirii la școlarii mici
Nour Alexandra
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2. 2022. Chişinău. e-ISBN 978-9975-46-669-1.
Disponibil online 26 April, 2023. Descarcări-15. Vizualizări-254
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea operaţionalităţii gândirii elevilor de vârstă şcolară mică la disciplinile şcolare
Trofăilă Lidia
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Nr. 4 / 2009 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276
Disponibil online 15 December, 2016. Descarcări-30. Vizualizări-1034
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impactul operaţiilor de generalizare şi abstractizare ale elevilor de vârstă şcolară mică la dezvăluirea conţinutului noţiunilor la limba română
Trofăilă Lidia
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 29 / 2012 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
Disponibil online 13 December, 2013. Descarcări-24. Vizualizări-1046
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Învăţarea incidentală în analiza aplicată a comportamentului pentru copiii cu tulburări din spectrul autist
Negru Sabina
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research
2018. Chișinău, Republic of Moldova. .
Disponibil online 4 June, 2019. Descarcări-7. Vizualizări-529
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Câmpul semantiс al noţiunii de gândire computaţională
Donos Inna
Univers Pedagogic
Nr. 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 17 August, 2022. Descarcări-0. Vizualizări-255
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5