Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
251 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.955:004 (1) |
Psihologie (3362) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 DONOS, Inna. Câmpul semantiс al noţiunii de gândire computaţională. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 26-31. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.04 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.04 | ||||||
CZU: 159.955:004 | ||||||
Pag. 26-31 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Gândirea computațională devine un avantaj concurențial al persoanelor cărora le este caracteristică. Acest tip de gândire se bazează pe conceptele fundamentale ale informaticii, dar implică formularea și soluționarea eficientă a problemelor, atât cu, cât și fără echipamentele digitale. Acest articol cercetează formarea conceptului la elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire, gândire computațională, raționament logic, abstractizare, evaluare, gândire algoritmică, decompoziție, generalizare, thinking, computational thinking, logical reasoning, Abstraction, evaluation, algorithmic thinking, decomposition, generalization |
||||||
|