Câmpul semantiс al noţiunii de gândire computaţională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
251 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.955:004 (1)
Psihologie (3362)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
DONOS, Inna. Câmpul semantiс al noţiunii de gândire computaţională. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 26-31. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.04
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470

Câmpul semantiс al noţiunii de gândire computaţională

The semantic field of the notion of computational thinking.

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.04
CZU: 159.955:004

Pag. 26-31

Donos Inna
 
Școala Doctorală „Științe ale Educației” a Parteneriatului UST, USCH, ISE
 
 
Disponibil în IBN: 17 august 2022


Rezumat

Gândirea computațională devine un avantaj concurențial al persoanelor cărora le este caracteristică. Acest tip de gândire se bazează pe conceptele fundamentale ale informaticii, dar implică formularea și soluționarea eficientă a problemelor, atât cu, cât și fără echipamentele digitale. Acest articol cercetează formarea conceptului la elevi.

Computational thinking becomes a competitive advantage for the people who are aware of. This type of thinking is based on fundamental concepts of Informatics, however it involves the formulation and solutions of the problems either with digital equipment or without this equipment. This article investigates the development of the students’ computational thinking skills.

Cuvinte-cheie
gândire, gândire computațională, raționament logic, abstractizare, evaluare, gândire algoritmică, decompoziție, generalizare,

thinking, computational thinking, logical reasoning, Abstraction, evaluation, algorithmic thinking, decomposition, generalization