Articolul precedent |
Articolul urmator |
943 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-11 21:50 |
SM ISO690:2012 CEPRAGA, Lucia, BÎRSAN, Svetlana. Abordarea limbii latine prin prisma mixului de marketing. In: Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere: În memoriam: 85 de ani de la naştere, 17 mai 2019, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2019, pp. 366-371. ISBN 978-9975-149-05-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română. În memoriam: 85 de ani de la naştere 2019 | ||||||||
Simpozionul "Anatol Ciobanu – omul cetăţii limba română" Chişinău, Moldova, 17 mai 2019 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 366-371 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
This article refers to the modernization of education, as a sine qua non prerequisite for the realization of the whole system of the didactic process. A solution for survival of Latin would be, in our view, the reconceptualization of the teaching methodology through the mix of marketing, ie 4P and 4C. A starting point in this sense would be interdisciplinarity that gives us multiple opportunities for interactive, interesting and effective teaching and learning, with increased pragmatism in professional and personal development. |
||||||||
Cuvinte-cheie Latin, University Education, curriculum, marketing mix, 4P, 4c, communication, interdisciplinarity, multiculturalism, personal development, proficiency trening |
||||||||
|