Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
927 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 22:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.091 (27) |
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (273) |
SM ISO690:2012 ILIEV, Michelle. STEM, STEAM şi învăţământul profesional tehnic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 1(119), pp. 15-18. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3695327 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3695327 | ||||||
CZU: 377.091 | ||||||
Pag. 15-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează relevanţa educaţiei STEM versus STEAM în contextul celei de-a patra revoluţii industriale şi al noilor cerinţe faţă de educaţie. În învăţământul profesional tehnic, soluţiile STEAM vin să completeze demersul instructiveducativ prin punerea accentului pe învăţare în bază de proiect şi pe gândirea de tip design, iar spaţiile inovative de tip FabLab sau Innovation Campus oferă o legătură strânsă cu cerinţele şi procesele reale de pe piaţa muncii, având ca finalitate un absolvent de calitate, care se poate angaja şi integra uşor în societate. Cuvinte-cheie: educaţie STEM, educaţie STEAM, abilităţi socioemoţionale, competenţe digitale, învăţământ profesional tehnic, învăţare în bază de proiect, FabLab, Innovation Campus, MakerSpace. |
||||||
Cuvinte-cheie educație STEM, educaţie STEAM, abilităţi socioemoţionale, competenţe digitale, învăţământ profesional tehnic, învăţare în bază de proiect, FabLab, Innovation Campus, MakerSpace, STEM education, STEAM education, soft skills, digital competencies, technical and vocational education |
||||||
|