Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
734 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-15 09:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.016 (32) |
Kinds of school providing general education (2007) |
SM ISO690:2012 VELIŞCO, Nadejda. Experienţe pozitive în predarea didacticilor particulare în contextul reformelor curriculare din învăţământul general. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 1(119), pp. 18-21. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3695326 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3695326 | ||||||
CZU: 373.016 | ||||||
Pag. 18-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat problemei predării didacticilor particulare ca unităţi de curs fundamentale în procesul de formare profesională iniţială, corelate cu reformele curriculare întreprinse în învăţământul general din Republica Moldova în anii 2018-2019. Se descrie modul în care reforma curriculară va influenţa pregătirea viitorilor pedagogi, dar şi căror produse curriculare urmează să li se acorde atenţie maximă în procesul de formare a acestora. Prezentarea principalelor schimbări în dezvoltarea şi evoluţia Curriculumului Naţional în perioada 1990-2019 îi va ajuta pe viitorii pedagogi să înţeleagă rolul important pe care îl vor avea în dezvoltarea generaţiilor în creştere. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, didactica particulară, stagii de practică, competențe, strategii de învăţare, conceptul STEM/ STEAM, strategii de evaluare, produse curriculare, curriculum, specific didactics, internship, competences, learning strategies, STEM/STEAM concept, assessment strategies, curricular products |
||||||
|