Articolul precedent |
Articolul urmator |
742 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-29 21:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (639) |
Higher education. Universities. Academic study (2579) |
SM ISO690:2012 VÎȘCU, Irina. Esenția, principiile și caracteristicile învățării active utilizate pentru predarea cursurilor la studenți. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul superior: clasic versus modern , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. II, pp. 212-222. ISBN 978-9975-76-290-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. II, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 212-222 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Un aspect essențial și principal al modernizării educației pedagogice în stadiul actual este "concentrarea asupra adaptării metodelor, mijloacelor și tehnologiilor tradiționale de organizare a personalității și dezvoltării profesionale a unui viitor profesor, precum și asupra creării unui program inovator și a unui suport metodologic pentru procesul educațional". Căile tradiționale de învățare devin treptat un lucru al trecutului. În primul rând, se regăsesc metodele active de învățare, care oferă participanților la procesul de învățare posibilitatea de a participa activ la acest proces. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare activă, principii, metode, curs, motivaţie, active learning, principles, Methods, course, motivation |
||||||
|