Articolul precedent |
Articolul urmator |
584 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 17:13 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Lora. Aspecte didactice ale pregătirii studenţilor facultăţilor pedagogice pentru implementarea „noilor educaţii” în şcoala primară. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 132-136. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 132-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă se abordează cîteva elemente ale procesului didactic universitar care caracterizează pregătirea studenţilor facultăţilor pedagogice pentru valorificarea noilor conţinuturi educaţionale („noilor educaţii”) în şcoala primară, relevîndu-se un complex de metode şi forme didactice interpretate într-un mod nou, punîndu-se accentul pe soluţii concrete. |
||||||
Cuvinte-cheie problematică educaţională, noi conţinuturi educaţionale, „noi educaţii”, educaţie sanogenă, educaţie economică, educaţie ecologică, model pedagogic, educational problems, learning new content, „new education”, sanogenic education, economic education, environmental education, pedagogical model |
||||||
|