Aspecte didactice ale pregătirii studenţilor facultăţilor pedagogice pentru implementarea „noilor educaţii” în şcoala primară
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
584 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 17:13
SM ISO690:2012
CIOBANU, Lora. Aspecte didactice ale pregătirii studenţilor facultăţilor pedagogice pentru implementarea „noilor educaţii” în şcoala primară. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 132-136. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Aspecte didactice ale pregătirii studenţilor facultăţilor pedagogice pentru implementarea „noilor educaţii” în şcoala primară


Pag. 132-136

Ciobanu Lora
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

În articolul de faţă se abordează cîteva elemente ale procesului didactic universitar care caracterizează pregătirea studenţilor facultăţilor pedagogice pentru valorificarea noilor conţinuturi educaţionale („noilor educaţii”) în şcoala primară, relevîndu-se un complex de metode şi forme didactice interpretate într-un mod nou, punîndu-se accentul pe soluţii concrete.  

This article tackles some elements of the university teaching process which characterize the training of the students of pedagogical faculties to value „the new education” in the primary school. A number of methods and teaching forms which are interpreted in a new way are underlined, pointing out concrete solutions.  

Cuvinte-cheie
problematică educaţională, noi conţinuturi educaţionale, „noi educaţii”, educaţie sanogenă, educaţie economică, educaţie ecologică, model pedagogic,

educational problems, learning new content, „new education”, sanogenic education, economic education, environmental education, pedagogical model