Rolul educatorului în promovarea unei educaţii interculturale
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
672 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 20:02
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Rolul educatorului în promovarea unei educaţii interculturale. In: Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale, Ed. 1, 11-12 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2019, pp. 500-504. ISBN 978-9975-48-156-4 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale 2019
Conferința "Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale"
1, Chişinău, Moldova, 11-12 octombrie 2019

Rolul educatorului în promovarea unei educaţii interculturale


Pag. 500-504

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2019


Rezumat

Education, restructuring itself in the form of diversity education, is an essential condition for solving the problems of contemporary society. At the same time, however, diversity, as a problem for society, is considered „a driving force for educational creativity”. So interculturality can be a valuable resource for the educator that can be used in the educational process, and not an additional problem.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Rolul educatorului &icirc;n promovarea unei educaţii interculturale">
<meta name="citation_author" content="Straistari-Lungu Cristina">
<meta name="citation_publication_date" content="2019">
<meta name="citation_collection_title" content="Cadrul didactic – promotor al politicilor educaționale">
<meta name="citation_firstpage" content="500">
<meta name="citation_lastpage" content="504">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/500-504.pdf">