Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
826 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 10:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organization of instruction (533) |
SM ISO690:2012 BEZEDE, Rima. Valenţele imaginii şi statutului cadrului didactic în context actual. Sinteză de politici. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 13-18. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521005 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3521005 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 13-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Profesia didactică a încetat să mai fie o alternativă atractivă de carieră pentru tineri, inclusiv din cauza imaginii şi a statutului social necorespunzător importanţei pe care o are, aşa cum o demonstrează mai multe cercetări. Analizând documentele de politici, specificul reformei din sectorul educaţiei, contextul internaţional, dar şi opinia cadrelor didactice şi manageriale, prezentăm factorii-cheie care au influenţat evoluţia imaginii şi a statutului cadrului didactic, precum şi un set de recomandări pentru îmbunătăţirea situaţie |
||||||
Cuvinte-cheie imagine, statut social, statut profesional, profesia de cadru didactic, carieră, politici în domeniul resursei umane, reforma, Codul de etică, calitate, social status, professional status, teaching profession, career, human resource policies, reforms, code of ethics, Quality |
||||||
|