Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1478 149 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 17:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.091 (16) |
Kinds of school providing general education (2011) |
SM ISO690:2012 STAN, Liliana. Profilul de competenţe al educatorului-puericultor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 18-22. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521011 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3521011 | ||||||
CZU: 373.2.091 | ||||||
Pag. 18-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educatorul-puericultor este profesionistul prezent în educaţia antepreşcolară (0-3 ani) derulată în cadre instituţionale (creşe, grădiniţe, cluburi, centre de zi, centre de recreere şi joacă) sau în familii (dacă şi acolo se solicită, prin serviciile bonelor pregătite explicit pentru rolul asumat). Studiul nostru evidenţiază profilul competenţelor ce trebuie deţinute de către educatorii-puericultori prin raportare la experienţa românească actuală, vizată sub aspectul cadrelor de reglementare existente, al formelor de realizare structurate, al conţinuturilor pedagogice şi psihologice utilizate pentru profesionalizare. În România se configurează o autentică mişcare de căutare a formulei celei mai potrivite de formare a viitorilor specialişti în educaţia timpurie. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, educaţie timpurie, educator-puericultor, profesionalizare, competency, early education, infant-toddler educator, professionalization |
||||||
|