Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-17 23:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.012:001.891 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
General methodology. Scientific and technical methods of research. Scientific analysis and synthesis (1159) |
![]() CUZNEŢOV, Larisa. Valorificarea proprietăţii intelectuale în domeniul educaţiei și știinţelor educaţiei: importanţa explicaţiei știinţifice. In: Intellectus, 2019, nr. 1-2, pp. 100-105. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 1-2 / 2019 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.012:001.891 | ||||||
Pag. 100-105 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Studiul include două mici compartimente, unul – care elucidează un șir de interogaţii pe marginea valorifi cării proprietăţii intelectuale în domeniul educaţiei, respectării drepturilor de autor ale pedagogilor și cercetătorilor din domeniul vizat, și altul – care oferă un șir de accepţiuni și precizări teoretice cu privire la aplicarea corectă a explicaţiei știinţifi ce în același context. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, știinţele educaţiei, explicaţie știinţifi că, proprietate intelectuală, drept de autor, pedagogie, education, education sciences, scientifi c explanation, intellectual property, copyright, pedagogy |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Cuzneţov, L.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Valorificarea proprietăţii intelectuale în domeniul educaţiei și știinţelor educaţiei: importanţa explicaţiei știinţifice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-7079</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie</subject> <subject>știinţele educaţiei</subject> <subject>explicaţie știinţifi că</subject> <subject>proprietate intelectuală</subject> <subject>drept de autor</subject> <subject>pedagogie</subject> <subject>education</subject> <subject>education sciences</subject> <subject>scientifi c explanation</subject> <subject>intellectual property</subject> <subject>copyright</subject> <subject>pedagogy</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.012:001.891</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-07-31</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Studiul include două mici compartimente, unul – care elucidează un șir de interogaţii pe marginea valorifi cării proprietăţii intelectuale în domeniul educaţiei, respectării drepturilor de autor ale pedagogilor și cercetătorilor din domeniul vizat, și altul – care oferă un șir de accepţiuni și precizări teoretice cu privire la aplicarea corectă a explicaţiei știinţifi ce în același context.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The study includes two small compartments, one which elucidates a series of interrogations on the capitalization of intellectual property in the fi eld of education, observance of copyright of educators and researchers in the given fi eld, and another which off ers a number of theoretical acceptations and clarifi cations to the correct application of the scientifi c explanation in the same context</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>