Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1237 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-22 16:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02/.03 (2) |
General questions of didactics and method (1215) |
SM ISO690:2012 POPA, Ludmila. Dezvăluirea inteligenței comunicative a elevilor în context transdisciplinar. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 1(61), pp. 29-33. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02/.03 | ||||||
Pag. 29-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față con!igurează contextul e!icient al dobândirii conținutului nivelurilor de realitate prin stimularea potențialului cognitiv și afectiv al elevilor, condiționând, astfel, conceperea capitalului cultural ce favorizează manifestarea expresivă a Omului transcendental prin dezvăluirea componentelor personalității, coraportate la capacitatea de deschidere a Eului în aria culturii comunicării |
||||||
Cuvinte-cheie cultură, comunicare, transdisciplinaritate, potențial cognitiv, potențial afectiv, personalitate, nivel de realitate, context existențial., culture, communication, transdisciplinarité, potentiel cognitif, potentiel affectif, personnalité, niveau de realité, contexte existentiel. |
||||||
|