Dezvăluirea inteligenței comunicative a elevilor în context transdisciplinar
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1237 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-22 16:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02/.03 (2)
General questions of didactics and method (1215)
SM ISO690:2012
POPA, Ludmila. Dezvăluirea inteligenței comunicative a elevilor în context transdisciplinar. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 1(61), pp. 29-33. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470

Dezvăluirea inteligenței comunicative a elevilor în context transdisciplinar

La divulgation de linteligence communicative des eleves dans le contexte transdisciplinaire

CZU: 37.02/.03

Pag. 29-33

Popa Ludmila12
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Gimnaziul Țînțăreni, raionul Telenești
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2019


Rezumat

Articolul de față con!igurează contextul e!icient al dobândirii conținutului nivelurilor de realitate prin stimularea potențialului cognitiv și afectiv al elevilor, condiționând, astfel, conceperea capitalului cultural ce favorizează manifestarea expresivă a Omului transcendental prin dezvăluirea componentelor personalității, coraportate la capacitatea de deschidere a Eului în aria culturii comunicării

Cet article dé!init le contexte ef!icace pour l’obtention du contenu des niveaux de la réalité par la stimulation du potentiel cognitif et affectif des élèves, déterminant, ainsi, l’élaboration du capital culturel qui favorise la manifestation expressive de l’Homme transcendantal par la révélation des constituants de la personnalité, par rapport à la capacité d’ouverture de l’Ego dans le champ de la culture de communication.

Cuvinte-cheie
cultură, comunicare, transdisciplinaritate, potențial cognitiv, potențial afectiv, personalitate, nivel de realitate, context existențial.,

culture, communication, transdisciplinarité, potentiel cognitif, potentiel affectif, personnalité, niveau de realité, contexte existentiel.