Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1261 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-22 16:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02/.03 (2) |
General questions of didactics and method (1233) |
SM ISO690:2012 POPA, Ludmila. Dezvăluirea inteligenței comunicative a elevilor în context transdisciplinar. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 1(61), pp. 29-33. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02/.03 | ||||||
Pag. 29-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față con!igurează contextul e!icient al dobândirii conținutului nivelurilor de realitate prin stimularea potențialului cognitiv și afectiv al elevilor, condiționând, astfel, conceperea capitalului cultural ce favorizează manifestarea expresivă a Omului transcendental prin dezvăluirea componentelor personalității, coraportate la capacitatea de deschidere a Eului în aria culturii comunicării |
||||||
Cuvinte-cheie cultură, comunicare, transdisciplinaritate, potențial cognitiv, potențial afectiv, personalitate, nivel de realitate, context existențial., culture, communication, transdisciplinarité, potentiel cognitif, potentiel affectif, personnalité, niveau de realité, contexte existentiel. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Popa, L.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Dezvăluirea inteligenței comunicative a elevilor în context transdisciplinar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>cultură</subject> <subject>comunicare</subject> <subject>transdisciplinaritate</subject> <subject>potențial cognitiv</subject> <subject>potențial afectiv</subject> <subject>personalitate</subject> <subject>nivel de realitate</subject> <subject>context existențial.</subject> <subject>culture</subject> <subject>communication</subject> <subject>transdisciplinarité</subject> <subject>potentiel cognitif</subject> <subject>potentiel affectif</subject> <subject>personnalité</subject> <subject>niveau de realité</subject> <subject>contexte existentiel.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02/.03</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-04-18</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul de față con!igurează contextul e!icient al dobândirii conținutului nivelurilor de realitate prin stimularea potențialului cognitiv și afectiv al elevilor, condiționând, astfel, conceperea capitalului cultural ce favorizează manifestarea expresivă a Omului transcendental prin dezvăluirea componentelor personalității, coraportate la capacitatea de deschidere a Eului în aria culturii comunicării</p></description> <description xml:lang='fr' descriptionType='Abstract'><p>Cet article dé!init le contexte ef!icace pour l’obtention du contenu des niveaux de la réalité par la stimulation du potentiel cognitif et affectif des élèves, déterminant, ainsi, l’élaboration du capital culturel qui favorise la manifestation expressive de l’Homme transcendantal par la révélation des constituants de la personnalité, par rapport à la capacité d’ouverture de l’Ego dans le champ de la culture de communication.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>