Articolul precedent |
Articolul urmator |
649 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 13:13 |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, ŞTRAL, Niva. Efectele strategiilor acționale de formare la elevii mici a competențelor lingvistică, de citire și scriere în contextul respectării interconexiunii. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. I, pp. 182-190. ISBN 978-9975-76-214-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar Vol. I, 2017 |
||||||
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar" Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 182-190 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Efectele strategiilor acționale de formare la elevii mici a competențelor lingvistică, de citire și scriere în contextul respectării interconexiunii"> <meta name="citation_author" content="Botnari Valentina"> <meta name="citation_author" content="Ştral Niva"> <meta name="citation_publication_date" content="2017"> <meta name="citation_collection_title" content="Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"> <meta name="citation_volume" content="Vol. I"> <meta name="citation_firstpage" content="182"> <meta name="citation_lastpage" content="190"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/182-190_0.pdf">