Abordarea interdisciplinară – mod eficient de organizare a învăţării
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1040 4
Ultima descărcare din IBN:
2020-12-14 21:21
SM ISO690:2012
BURLEA, Eugenia. Abordarea interdisciplinară – mod eficient de organizare a învăţării. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. I, pp. 190-195. ISBN 978-9975-76-214-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. I, 2017
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"
Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017

Abordarea interdisciplinară – mod eficient de organizare a învăţării


Pag. 190-195

Burlea Eugenia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2018