Articolul precedent |
Articolul urmator |
635 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-08 11:30 |
SM ISO690:2012 RUSU, Alexandra. Predarea limbii engleze: între tradiţie şi inovaţii. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2014, Ediția 4-a, pp. 228-232. ISBN 978-9975-124-52-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 4-a, 2014 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 228-232 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article has the following aim: to show how the approaches of teaching english language reflect changing fashions. Exist various approaches: a grammar translation one, a communicative, lexical, etc. In order to reach the ideal approach it is necessary to use all of them. But it was proved that this kind of „perfect” approach is unobtainable, as different things work with different students. The best approach to any language teaching situation will be eclectic, joining in a multitudeof approaches and techniques, shaping them in ways that are appropriate to teachers’ particular students. |
||||||
Cuvinte-cheie tradition, innovation, change, English language, Methods, techniques |
||||||
|