Articolul precedent |
Articolul urmator |
847 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-29 23:12 |
SM ISO690:2012 CIORBĂ, Dumitru, COJUHARI, Irina, GOGOI, Elena, CALIN, Rostislav. Aplicarea TIC in invatarea bazata pe probleme. In: Microelectronics and Computer Science, Ed. 9, 19-21 octombrie 2017, Chisinau. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2017, Ediția 9, pp. 376-377. ISBN 978-9975-4264-8-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Microelectronics and Computer Science Ediția 9, 2017 |
||||||
Conferința "Microelectronics and Computer Science" 9, Chisinau, Moldova, 19-21 octombrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 376-377 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aspectul principal al utilizării TIC în procesul de învățare ține să îmbunătățească procesul de studii, să motiveze și să implice studenții, să promoveze colaborarea, să creeze o cultură centrată pe student. Aplicarea TIC și a metodologiei PBL ar putea crea premisele necesare unei schimbări majore calitative a sistemului educațional în Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie învățarea bazată pe probleme, TIC, învăţare activă, Curricula |
||||||
|