Aplicarea TIC in invatarea bazata pe probleme
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
750 25
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-29 23:12
SM ISO690:2012
CIORBĂ, Dumitru, COJUHARI, Irina, GOGOI, Elena, CALIN, Rostislav. Aplicarea TIC in invatarea bazata pe probleme. In: Microelectronics and Computer Science, Ed. 9, 19-21 octombrie 2017, Chisinau. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2017, Ediția 9, pp. 376-377. ISBN 978-9975-4264-8-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Microelectronics and Computer Science
Ediția 9, 2017
Conferința "Microelectronics and Computer Science"
9, Chisinau, Moldova, 19-21 octombrie 2017

Aplicarea TIC in invatarea bazata pe probleme

Pag. 376-377

Ciorbă Dumitru, Cojuhari Irina, Gogoi Elena, Calin Rostislav
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
Disponibil în IBN: 30 octombrie 2017


Rezumat

Aspectul principal al utilizării TIC în procesul de învățare ține să îmbunătățească procesul de studii, să motiveze și să implice studenții, să promoveze colaborarea, să creeze o cultură centrată pe student. Aplicarea TIC și a metodologiei PBL ar putea crea premisele necesare unei schimbări majore calitative a sistemului educațional în Republica Moldova.

Cuvinte-cheie
învățarea bazată pe probleme, TIC, învăţare activă,

Curricula