Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1110 72 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-15 12:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:004 (32) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280) |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Ilona. Instrumentele colaborative google în educaţie. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 156-166. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:004 | ||||||
Pag. 156-166 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Imaginaţi-vă pentru o clipă că puteţi lua elevii la o excursie la Turnul din Pisa sau să le arătați măreţia templului Taj Mahal, fără a părăsi sala de clasă. Sau imaginaţi-vă că grija dvs. poate fi evitată, legată de confuzia cu verificarea temelor pe acasă şi pentru care nu vă faceţi griji despre faptul că unii și-au uitat notebook-ul acasă. Toate aceste lucruri sunt posibile - grație tehnologiilor informaționale moderne. În acest articol vom atrage atenţie aplicaţiilor-IT, inovative, şi anume serviciilor Google. După toate, cel mai bun mod pentru a pregăti studenţii pentru a lucra cu cele mai noi tehnologii IT este de a utiliza aceste tehnologii în procesul de învăţământ. Google poate deveni o platformă pentru crearea unui spaţiu educaţional cu accesul la activităţi comune a stagiarilor. Esenţa tehnologiei Google constă în posibilitatea de a atrage elevii pentru a participa în procesul de învăţământ, nu numai ca consumatorilor de conţinut educaţional, ci şi ca creatorii săi activi, ce îi ajută să se asigure că centrul procesului pedagogic este elev însuși. |
||||||
Cuvinte-cheie Google-servicii, educaţie, predare, proces de învăţare, capacitate, abilităţi, student |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-54283</doi_batch_id> <timestamp>1719583651</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”</full_title> <issn media_type='print'>23451866</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <issue>1(5)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Instrumentele colaborative google în educaţie</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Ilona</given_name> <surname>Popovici</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2017</year> </publication_date> <pages> <first_page>156</first_page> <last_page>166</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>