Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1230 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-26 12:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.035.3 (8) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 MANOIL, Olesea. Lecția - excursie ca formă de valorificare a meșteșugurilor și tradițiilor populare în cadrul disciplinei educație tehnologică în clasele primare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 1(35), pp. 52-57. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 1(35) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.3.035.3 | |||||||
Pag. 52-57 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Educația tehnologică reprezintă o dimensiune a educației care contribuie la formarea și dezvoltarea personalității prin aplicarea rațională a cunoștințelor științifice în diferite domenii sociale. Ea are un rol important în promovarea și valorificarea informațiilor etnoculturale din domeniul meșteșugurilor popular-artistice. Pentru eficientizarea procesului de valorificare a meșteșugurilor și tradițiilor populare la lecţiile de educație tehnologică, se propune utilizarea formelor complementare de organizare a procesului de învățământ, precum lecția-excursie. Valoarea acestor activități de învățare este mare nu doar din punct de vedere instructiv, ci și din punct de vedere educativ, în măsura în care asigură condițiile de aplicare în practică a cunoștințelor și consolidarea lor. |
|||||||
Cuvinte-cheie educaţie tehnologică, meșteșuguri populare, lecție-excursie |
|||||||
|