Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1352 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 09:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:811.135.1'36 (1) |
Kinds of school providing general education (2016) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1456) |
SM ISO690:2012 CHITOROAGA, Lucia. Particularitățile dificultăților de învățare a limbajului scris la elevii din ciclul primar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 3(34), pp. 29-36. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(34) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:811.135.1'36 | ||||||
Pag. 29-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu comparativ, care îşi propune să investigheze particularitățile elevilor mici cu dificultăți de învățare a limbajului scris în raport cu cei fără dificultăți de învățare a limbajului scris. Studiul a evidenţiat diferențe semnificative statistic în ceea ce privește consistența (mediile mai înalte) manifestării erorilor în produsele scriptice ale celor două loturi. Nu există deosebiri radicale referitoare la tipul de erori manifestate în scris, dar există diferențe semnificative statistic în ceea ce privește consistența manifestării (cât de multe) acestor dificultăți, LTD înregistrând valori semnificativ/substanțial mai înalte decât la LTG. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, dificultăți de învățare, învăţare, vârsta școlară mică, limbaj scris, limbaj oral |
||||||
|