Particularitățile dificultăților de învățare a limbajului scris la elevii din ciclul primar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1349 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 09:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:811.135.1'36 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
SM ISO690:2012
CHITOROAGA, Lucia. Particularitățile dificultăților de învățare a limbajului scris la elevii din ciclul primar. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 3(34), pp. 29-36. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(34) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Particularitățile dificultăților de învățare a limbajului scris la elevii din ciclul primar
CZU: 373.3:811.135.1'36

Pag. 29-36

Chitoroaga Lucia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2017


Rezumat

Articolul reprezintă un studiu comparativ, care îşi propune să investigheze particularitățile elevilor mici cu dificultăți de învățare a limbajului scris în raport cu cei fără dificultăți de învățare a limbajului scris. Studiul a evidenţiat diferențe semnificative statistic în ceea ce privește consistența (mediile mai înalte) manifestării erorilor în produsele scriptice ale celor două loturi. Nu există deosebiri radicale referitoare la tipul de erori manifestate în scris, dar există diferențe semnificative statistic în ceea ce privește consistența manifestării (cât de multe) acestor dificultăți, LTD înregistrând valori semnificativ/substanțial mai înalte decât la LTG.

Article is a comparative study which aims to investigate the particularities of small pupils with learning written language compared to those without learning difficulties written language. The study showed statistically significant differences concerning how consistent event scripting errors in the products of the two lots. There are no radical differences for the type of manifest errors in writing, but there are statistically significant differences concerning how consistent manifestation of these difficulties, LTD recording the values significantly higher than LTG.

Cuvinte-cheie
limbaj, dificultăți de învățare, învăţare, vârsta școlară mică,

limbaj scris, limbaj oral