Discrepanțele procesului de formare a reprezentărilor geometrice la nivelul treptei prescolare și primare de învățământ
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1461 19
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-20 13:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2/.3.016:51 (2)
Kinds of school providing general education (2016)
Mathematics (1657)
SM ISO690:2012
PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Discrepanțele procesului de formare a reprezentărilor geometrice la nivelul treptei prescolare și primare de învățământ. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 1(8), pp. 83-87. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Discrepanțele procesului de formare a reprezentărilor geometrice la nivelul treptei prescolare și primare de învățământ
CZU: 373.2/.3.016:51

Pag. 83-87

Pavlenco (Pidleac) Mihaela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2016


Rezumat

Acest articol scoate la iveală neconcordanța existență la nivelul procesului de formare a reprezentărilor geometrice la treapta preșcolară și primară de învățământ. Totodată, înarticol sunt propune unele sugestii de îmbunătățire a discrepanțelor dintre aceste doua trepte la nivelul procesului studiat.

This article reveals a gap in the process of forming geometrical representations in preschool and primary education. The article, also, proposes some suggestions to improve the discrepancies between these two levels in this process.

Cuvinte-cheie
reprezentări geometrice, vârsta preșcolară, vârsta școlară mică, discrepanțe, continuitate, metode didactice, forme de organizare, mijloace de învățământ, evaluare,

prevederi curriculare