Impactul abordării unor subiecte cu caracter inter- şi transdisciplinar asupra formării concepţiei despre integritatea lumii înconjurătoare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1087 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 18:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046 (259)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3901)
SM ISO690:2012
NEDBALIUC, Rodica, COROBCEANU, Eduard, NEDBALIUC, Boris. Impactul abordării unor subiecte cu caracter inter- şi transdisciplinar asupra formării concepţiei despre integritatea lumii înconjurătoare . In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 1(8), pp. 76-82. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Impactul abordării unor subiecte cu caracter inter- şi transdisciplinar asupra formării concepţiei despre integritatea lumii înconjurătoare
CZU: 37.016.046

Pag. 76-82

Nedbaliuc Rodica, Corobceanu Eduard, Nedbaliuc Boris
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2016


Rezumat

Necesitatea studiului integrat al disciplinelor ciclului real cu scopul creării complexului unic de cunoştinţe creează premise pentru interconexiunea ştiinţelor. În acest context sporeşte volumul informaţional al noţiunilor, teoriilor şi se formează tabloul ştiinţific unitar al lumii, care posedă integritate dialectică. Pentru formarea activităţii mintale dialectice, care ar permite însuşirea conştientă şi profundă a materiei este necesar ca procesul de instruire să aibă un caracter inter- şi transdisciplinar.

The need for integrated study of the disciplines for the real studies, in order to form a unique complex of knowledge, creates prerequisites for interconnection of sciences. In this context the informational volume of concepts and theories increases, and is formed the unitary scientific world picture, which posesses dialectic integrity. For the formation of dialectical mental activity, which would ensure the conscious and profound assimilation of the subject, it is necessary the teaching prosess to have an inter- and transdisciplinary nature.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, conexiune, competențe