Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1088 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 18:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (259) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3903) |
SM ISO690:2012 NEDBALIUC, Rodica, COROBCEANU, Eduard, NEDBALIUC, Boris. Impactul abordării unor subiecte cu caracter inter- şi transdisciplinar asupra formării concepţiei despre integritatea lumii înconjurătoare . In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 1(8), pp. 76-82. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016.046 | |||||||
Pag. 76-82 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Necesitatea studiului integrat al disciplinelor ciclului real cu scopul creării complexului unic de cunoştinţe creează premise pentru interconexiunea ştiinţelor. În acest context sporeşte volumul informaţional al noţiunilor, teoriilor şi se formează tabloul ştiinţific unitar al lumii, care posedă integritate dialectică. Pentru formarea activităţii mintale dialectice, care ar permite însuşirea conştientă şi profundă a materiei este necesar ca procesul de instruire să aibă un caracter inter- şi transdisciplinar. |
|||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, conexiune, competențe |
|||||||
|