Schimbarea preocupărilor în didactică: continuitate sau discontinuitate?
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1203 37
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-07 19:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
General questions of didactics and method (1212)
SM ISO690:2012
LUPU, Ilie, CABAC, Valeriu. Schimbarea preocupărilor în didactică: continuitate sau discontinuitate? In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2016, nr. 1(8), pp. 18-26. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(8) / 2016 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Schimbarea preocupărilor în didactică: continuitate sau discontinuitate?
CZU: 37.02

Pag. 18-26

Lupu Ilie1, Cabac Valeriu2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2016


Rezumat

Odată cu dezvoltarea societăţii s-a schimbat şi şcoala, în special, procesul de instruire. Drept consecinţă, s-au produs schimbări în preocupările didacticienilor. În articol este propus un punct de vedere original asupra esenţei acestor schimbări. Sunt aduse argumente în favoarea faptului că schimbarea preocupărilor s-a produs prin respectarea continuităţii în definirea conceptelor şi concepţiilor de bază ale didacticii.

With the development of society the school and in particular, the training process have changed too. As a result, there have been serious changes in teachers’ work. The article presents an original point of view on the essence of these changes. Arguments are made in favor of the fact that the change in the process of work that has occurred, appeared due to respecting continuity in defining the basic concepts and conceptions of didactics.