Factori determinanţi ai stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1005 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 14:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (59)
Kinds of school providing general education (2016)
SM ISO690:2012
CERLAT, Raisa. Factori determinanţi ai stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar . In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 80-86. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470

Factori determinanţi ai stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar
CZU: 373.3.015.3

Pag. 80-86

Cerlat Raisa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2016


Rezumat

Stabilitatea emoţională este o caracteristică importantă a cadrelor didactice din invăţămantul primar. Articolul dat prezintă o analiză a factorilor determinanţi ai stabilităţii emoţionale: factori interni, externi şi combinaţi. Opiniile cercetătorilor vizavi de rolul şi importanţa acestor factori sunt diferite. Cunoaşterea lor va contribui la consolidarea stabilităţii emoţionale, dar şi la eficientizarea rezultatelor activităţii didactice.

La stabilite emotionnelle est une caracteristique importante des enseignants du primaire. Cet article presente une analyse des determinants de la stabilite emotionnelle: des facteurs internes, externes et combines. Les opinions des chercheurs sur le role et l’importance de ces facteurs sont differentes. La connaissance de ces facteurs ameliorera la stabilite emotionnelle et la reussite des activites educatives.

Cuvinte-cheie
stabilitate emoțională, învăţământ primar, factori determinanţi, transformări sociale,

gestionare a emoţiilor, motivaţie profesională