Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1005 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 14:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (59) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Factori determinanţi ai stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar . In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 80-86. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.3.015.3 | |||||||
Pag. 80-86 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Stabilitatea emoţională este o caracteristică importantă a cadrelor didactice din invăţămantul primar. Articolul dat prezintă o analiză a factorilor determinanţi ai stabilităţii emoţionale: factori interni, externi şi combinaţi. Opiniile cercetătorilor vizavi de rolul şi importanţa acestor factori sunt diferite. Cunoaşterea lor va contribui la consolidarea stabilităţii emoţionale, dar şi la eficientizarea rezultatelor activităţii didactice. |
|||||||
Cuvinte-cheie stabilitate emoțională, învăţământ primar, factori determinanţi, transformări sociale, gestionare a emoţiilor, motivaţie profesională |
|||||||
|