Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1011 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 14:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (61) |
Kinds of school providing general education (2083) |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Factori determinanţi ai stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar . In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 80-86. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.3.015.3 | |||||||
Pag. 80-86 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Stabilitatea emoţională este o caracteristică importantă a cadrelor didactice din invăţămantul primar. Articolul dat prezintă o analiză a factorilor determinanţi ai stabilităţii emoţionale: factori interni, externi şi combinaţi. Opiniile cercetătorilor vizavi de rolul şi importanţa acestor factori sunt diferite. Cunoaşterea lor va contribui la consolidarea stabilităţii emoţionale, dar şi la eficientizarea rezultatelor activităţii didactice. |
|||||||
Cuvinte-cheie stabilitate emoțională, învăţământ primar, factori determinanţi, transformări sociale, gestionare a emoţiilor, motivaţie profesională |
|||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Cerlat, R.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Factori determinanţi ai stabilităţii emoţionale a cadrelor didactice din învăţământul primar </title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2016</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>stabilitate emoțională</subject> <subject>învăţământ primar</subject> <subject>factori determinanţi</subject> <subject>gestionare a emoţiilor</subject> <subject>motivaţie profesională</subject> <subject>transformări sociale</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.3.015.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2016-03-22</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Stabilitatea emoţională este o caracteristică importantă a cadrelor didactice din invăţămantul primar. Articolul dat prezintă o analiză a factorilor determinanţi ai stabilităţii emoţionale: factori interni, externi şi combinaţi. Opiniile cercetătorilor vizavi de rolul şi importanţa acestor factori sunt diferite. Cunoaşterea lor va contribui la consolidarea stabilităţii emoţionale, dar şi la eficientizarea rezultatelor activităţii didactice. </description> <description xml:lang='fr' descriptionType='Abstract'>La stabilite emotionnelle est une caracteristique importante des enseignants du primaire. Cet article presente une analyse des determinants de la stabilite emotionnelle: des facteurs internes, externes et combines. Les opinions des chercheurs sur le role et l’importance de ces facteurs sont differentes. La connaissance de ces facteurs ameliorera la stabilite emotionnelle et la reussite des activites educatives.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>