Educaţia timpurie: sporirea calităţii şi eficienţei
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1517 249
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 18:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018 (673)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
VASIAN, Tatiana, STANCIUC, Zinaida, RACU, Jana, DUMINICĂ, Stella, STRAISTARI-LUNGU, Cristina, COMAN, Liliana. Educaţia timpurie: sporirea calităţii şi eficienţei. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 28-33. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470

Educaţia timpurie: sporirea calităţii şi eficienţei
CZU: 37.018

Pag. 28-33

Vasian Tatiana1, Stanciuc Zinaida1, Racu Jana2, Duminică Stella1, Straistari-Lungu Cristina1, Coman Liliana1
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2016


Rezumat

Publicaţia reflectă principalele rezultate in cadrul proiectului „Asigurarea ştiinţifică, curriculară şi metodologică a calităţii şi eficienţei procesului de educaţie timpurie” – realizat de către cercetătorii IŞE. In baza analizei cadrului de politici naţionale şi internaţionale pentru acest segment şi a evaluării situaţiei curente privind procesul de educaţie timpurie, se constată necesităţile lui de dezvoltare din perspectiva sporirii calităţii serviciilor educaţionale şi a accesului către acestea.

La publication reflete les principaux resultats du projet „Assurant scientifique, methodologiques et pedagogiques de la qualite et l’efficacite du processus de l’education precoce”, menee par les chercheurs d’IES. Sur la base de l’analyse du cadre politique national et international pour ce segment et le processus d’evaluation de la situation actuelle, l’education precoce revele les besoins du developpement en termes d’augmentation de la qualite des services educatifs et leur acces

Cuvinte-cheie
educaţie timpurie, Standarde de învăţare şi dezvoltare, incluziune educaţională, acces,

curriculum de educaţie timpurie, pregătirea pentru şcoală