Învăţarea prin descoperire ca modalitate a acţiunii pragmatice
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1305 79
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-27 14:47
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Învăţarea prin descoperire ca modalitate a acţiunii pragmatice . In: Revistă de știinţe socioumane , 2009, nr. 1(11), pp. 1-4. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(11) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Învăţarea prin descoperire ca modalitate a acţiunii pragmatice

Pag. 1-4

Petrovschi Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2016


Rezumat

Learning through discovering as a way of pragmatic studying lays stress on a direct experience of pupil and through it pupil learn how to study. Discovering involves application, problem-solving, critique, evaluation, (problem/situation solving through creativity).

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Învăţarea prin descoperire ca modalitate a acţiunii pragmatice ">
<meta name="citation_author" content="Petrovschi Nina">
<meta name="citation_publication_date" content="2009/03/24">
<meta name="citation_journal_title" content="Revistă de știinţe socioumane ">
<meta name="citation_volume" content="11">
<meta name="citation_issue" content="1">
<meta name="citation_firstpage" content="1">
<meta name="citation_lastpage" content="4">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/1_4_Invatarea%20prin%20descoperire%20ca%20modalitate%20a%20actiunii%20pragmatice.pdf">