Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1828 343 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 18:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (470) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Rolul stilurilor de învăţare în activitatea educativă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 25-30. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 25-30 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind stilurile de învăţare în activitatea educativă, dezvoltate prin diverse strategii de învăţare, tehnici eficiente de învăţare, prin relaţiile stabilite cu profesorii şi colegii de clasă. Stilul de învăţare reprezintă un mod de abordare a sarcinii de învăţare, identificând elevii cu orientare instrumentală sau pragmatică, orientare profundă, orientare spre achiziţii, toate acestea fiind elemente-cheie în activitatea educativă a unui diriginte de clasă. |
||||||
Cuvinte-cheie stil de învăţare, elev, clasă, învăţare, strategie, activitate educativă, profesor-diriginte, proces educaţional. |
||||||
|