Rolul stilurilor de învăţare în activitatea educativă
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1828 343
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 18:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013 (470)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona. Rolul stilurilor de învăţare în activitatea educativă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 25-30. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Rolul stilurilor de învăţare în activitatea educativă
CZU: 37.013

Pag. 25-30

Afanas Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 4 septembrie 2015


Rezumat

În articol este abordată problema privind stilurile de învăţare în activitatea educativă, dezvoltate prin diverse strategii de învăţare, tehnici eficiente de învăţare, prin relaţiile stabilite cu profesorii şi colegii de clasă. Stilul de învăţare reprezintă un mod de abordare a sarcinii de învăţare, identificând elevii cu orientare instrumentală sau pragmatică, orientare profundă, orientare spre achiziţii, toate acestea fiind elemente-cheie în activitatea educativă a unui diriginte de clasă.

The article presents the problem of learning styles in educational activity, developed through various learning strategies, effective learning techniques, how to establish relationships with teachers and classmates. Learning style is a way of dealing with the task of identifying students with learning, instrumental or pragmatic guidance; thorough orientation; orientation towards acquisitions, all of which are key elements in the educational work of a head teacher.

Cuvinte-cheie
stil de învăţare, elev, clasă, învăţare, strategie,

activitate educativă, profesor-diriginte, proces educaţional.