Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1312 120 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 15:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (839) |
Kinds of school providing general education (2016) |
SM ISO690:2012 VASIAN, Tatiana. Socializarea copiilor de vârstă preșcolară
din perspectiva modernizării procesului de educație timpurie. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 4, pp. 26-32. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4 / 2014 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 26-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele investigației realizate pe parcursul a 4 ani (2011-2014) în cadrul proiectului „Modele și metode psihopedagogice de socializare a copiilor de vârstă preșcolară din perspectiva modernizării procesului educațional”. Recunoscând nevoia unei învățări mai largi și globale a copilului, care poate oferi un câmp de relații sociale cu adulții, dar și cu semenii săi, au fost elaborate și experimentate diverse modele psihopedagogice de socializare a copiilor la vârstele mici, acestea fiind prezentate succint în publicația dată. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, educație incluzivă, activitate integrată, socializare primară și secundară, socializare de gen, modele de socializare, parentalitate. |
||||||
|