Socializarea copiilor de vârstă preșcolară din perspectiva modernizării procesului de educație timpurie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1279 116
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 22:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (823)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
VASIAN, Tatiana. Socializarea copiilor de vârstă preșcolară din perspectiva modernizării procesului de educație timpurie. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 4, pp. 26-32. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4 / 2014 / ISSN 1811-5470

Socializarea copiilor de vârstă preșcolară din perspectiva modernizării procesului de educație timpurie
CZU: 373.2

Pag. 26-32

Vasian Tatiana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 15 mai 2015


Rezumat

Articolul prezintă rezultatele investigației realizate pe parcursul a 4 ani (2011-2014) în cadrul proiectului „Modele și metode psihopedagogice de socializare a copiilor de vârstă preșcolară din perspectiva modernizării procesului educațional”. Recunoscând nevoia unei învățări mai largi și globale a copilului, care poate oferi un câmp de relații sociale cu adulții, dar și cu semenii săi, au fost elaborate și experimentate diverse modele psihopedagogice de socializare a copiilor la vârstele mici, acestea fiind prezentate succint în publicația dată.

This article presents the results of the investigation conducted over four years (2011-2014) under the „Pedagogical models and methods of preschool children socialization from the perspective of the educational process modernization.” In recognizing the need for broader and global learning of the child, which will provide a field of social relationships with adults and children of the same age, there were developed and tested various pedagogical models of children socialization at early ages, that are summarized in this publication.

Cuvinte-cheie
educaţie timpurie, educație incluzivă, activitate integrată,

socializare primară și secundară, socializare de gen, modele de socializare, parentalitate.