Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.8:37.02:378 (1) |
Artificial intelligence (317) |
General questions of didactics and method (1259) |
Higher education. Universities. Academic study (2676) |
![]() DEINEGO, Nona, POPOV, Lidia, SKUTNIȚKI, Olesea. Ambivalența valorică a fenomenului inteligenței artificiale în didactica inovativă. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2024, nr. 2(36), pp. 68-77. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v36i2.68-77 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(36) / 2024 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v36i2.68-77 | ||||||
CZU: 004.8:37.02:378 | ||||||
Pag. 68-77 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține analiza impactului inteligenței artificiale (IA) asupra procesului educațional, cu accent pe didactica inovativă. În articol este descris un studiu, referitor la ambivalența valorică a fenomenului inteligenței artificiale, argumentate beneficiile și depistate provocările și riscurile asociate inteligenței artificiale în didactica inovativă. Rezultatele obținute reflectă o abordare echilibrată a integrării tehnologiei IA în didactica inovativă pentru a asigura un impact pozitiv și echitabil asupra sistemului educațional. Cu scopul gestionării ambivalenței valorice a IA și valorificării potențialului pozitiv în îmbunătățirea procesului de învățare, autorii recomandă crearea unui dialog deschis și colaborativ între toate părțile implicate în procesul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie inteligenţă artificială, didactica inovativă, ambivalența valorică, educaţie, competențe, Artificial Intelligence, innovative teaching, value ambivalence, education, skills |
||||||
|