Abordarea învățării bazate pe sarcini în programarea Java
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
15 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378:004.4 (2)
Higher education. Universities. Academic study (2676)
Software (311)
SM ISO690:2012
CHIRIAC, Tatiana. Abordarea învățării bazate pe sarcini în programarea Java. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2024, nr. 2(36), pp. 59-67. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v36i2.59-67
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(36) / 2024 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Abordarea învățării bazate pe sarcini în programarea Java

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v36i2.59-67
CZU: 378:004.4

Pag. 59-67

Chiriac Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 iulie 2024


Rezumat

În lucrare se analizează abordarea învățării bazate pe sarcini în contextul limbajului de programare Java. Se evidențiază ideea că abordarea bazată pe sarcini aplicată în studierea programării ajută studenții să stabilească conexiuni clare între dezvoltarea de competențe în cadrul unui curs și probleme din viața reală. Întrebările cercetării date urmăresc elucidarea aspectelor legate de abordarea bazată pe sarcini în literatura de specialitate și cum poate fi aplicată aceasta în elaborarea unui program bazat pe sarcini în studierea limbajului de programare Java. Dezvoltarea unui program bazat pe sarcini implică stabilirea de obiective clar declarate, selectarea sarcinilor și furnizarea de formare integrată, ținând cont de alte cerințe ale cursanților.

The task-based learning methodology is examined in this study within the framework of the Java programming language. It emphasizes the idea that students are better able to draw connections between the skills they are learning in a course and real-world issues when they use a task-based approach when studying programming. The purpose of the provided research questions is to clarify various features of the task-based approach found in specialized literature and to demonstrate how it may be used when learning Java programming to construct a task-based program. Choosing activities, integrating training, and establishing explicit objectives are all necessary when creating a task-based program that takes into consideration the needs of the learners.

Cuvinte-cheie
învăţare activă, învățarea bazată pe sarcini, elementele cheie ale unui program bazat pesarcini,

active learning, task-based learning, key elements of a task-based program