Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:004.4 (2) |
Higher education. Universities. Academic study (2676) |
Software (311) |
![]() CHIRIAC, Tatiana. Abordarea învățării bazate pe sarcini în programarea Java. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2024, nr. 2(36), pp. 59-67. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v36i2.59-67 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(36) / 2024 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v36i2.59-67 | ||||||
CZU: 378:004.4 | ||||||
Pag. 59-67 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se analizează abordarea învățării bazate pe sarcini în contextul limbajului de programare Java. Se evidențiază ideea că abordarea bazată pe sarcini aplicată în studierea programării ajută studenții să stabilească conexiuni clare între dezvoltarea de competențe în cadrul unui curs și probleme din viața reală. Întrebările cercetării date urmăresc elucidarea aspectelor legate de abordarea bazată pe sarcini în literatura de specialitate și cum poate fi aplicată aceasta în elaborarea unui program bazat pe sarcini în studierea limbajului de programare Java. Dezvoltarea unui program bazat pe sarcini implică stabilirea de obiective clar declarate, selectarea sarcinilor și furnizarea de formare integrată, ținând cont de alte cerințe ale cursanților. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare activă, învățarea bazată pe sarcini, elementele cheie ale unui program bazat pesarcini, active learning, task-based learning, key elements of a task-based program |
||||||
|