Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
48 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 21:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.091 (43) |
Kinds of school providing general education (2112) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria, BALAN-CHIRIAC, Elena. Formarea culturii ecologice în învățământul primar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 90-95. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719469 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719469 | ||||||
CZU: 373.3.091 | ||||||
Pag. 90-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema educației ecologice, evidențiază actualitatea și importanța predării-învățării acesteia în contextul actualelor provocări societale și propune un model pedagogic de formare transdisciplinară a culturii ecologice la elevii de vârstă școlară mică, cu accent pe integrarea conținuturilor curriculare, prin valorificarea educației STEM/STEAM și a strategiilor didactice interactive. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie ecologică, curriculum școlar, învăţământ primar, model pedagogic, integrare, educație STEM/STEAM, TIC, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, cultură ecologică, ecological education, school curriculum, primary education, pedagogical model, integration, STEM/ STEAM education, ICT, interdisciplinarity, transdisciplinarity, Ecological culture |
||||||
|