Formarea culturii ecologice în învățământul primar
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
48 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 21:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.091 (43)
Kinds of school providing general education (2112)
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria, BALAN-CHIRIAC, Elena. Formarea culturii ecologice în învățământul primar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 90-95. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719469
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455

Formarea culturii ecologice în învățământul primar

Environmental Education in Primary Schools

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719469
CZU: 373.3.091

Pag. 90-95

Hadîrcă Maria1, Balan-Chiriac Elena2
 
1 Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2024


Rezumat

Articolul abordează problema educației ecologice, evidențiază actualitatea și importanța predării-învățării acesteia în contextul actualelor provocări societale și propune un model pedagogic de formare transdisciplinară a culturii ecologice la elevii de vârstă școlară mică, cu accent pe integrarea conținuturilor curriculare, prin valorificarea educației STEM/STEAM și a strategiilor didactice interactive.

This article addresses the issue of ecological education, highlights the relevance and importance of its teachinglearning in the context of current societal challenges and proposes a pedagogical model of transdisciplinary training of ecological culture for students of small school age, with an emphasis on integration. of curricular contents, by leveraging STEM/STEAM education and interactive teaching strategies.

Cuvinte-cheie
educaţie ecologică, curriculum școlar, învăţământ primar, model pedagogic, integrare, educație STEM/STEAM, TIC, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, cultură ecologică,

ecological education, school curriculum, primary education, pedagogical model, integration, STEM/ STEAM education, ICT, interdisciplinarity, transdisciplinarity, Ecological culture