Articolul precedent |
Articolul urmator |
129 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.72+316.356.2 (2) |
Psychology (3511) |
Social structure. Society as a social system (1015) |
SM ISO690:2012 SANDULEAC, Sergiu. Rolul gândirii științifice în menținerea familiei armonioase. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 3, 12 mai 2023, Chișinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, Ediția 3, pp. 62-70. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane Ediția 3, 2023 |
||||||
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane" 3, Chișinău, Moldova, 12 mai 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.72+316.356.2 | ||||||
Pag. 62-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de față sunt analizate perspectivele de dezvoltare a gândiri științifice la copii de timpuriu ca premisă pentru menținerea unei familii armonioase. Sunt analizate diverse definiții cu privire la gândirea științifică și familia armonioasă. Este valorificat rolul analizei tranzacționale în medierea relației dintre potențialul de acțiune al gândirii științifice și eficiența în plan de asigurare a unui context familial armonios. Sunt expuse idei cu privire la modelul de configurare a interrelației dintre gândirea științifică și rolul acesteia în menținerea armoniei. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire ştiinţifică, familie, armonie, preşcolari, alfabetizare ştiinţifică, analfabetism funcțional, scientific thinking, family, harmony, preschoolers, scientific literacy, functional illiteracy |
||||||
|