Articolul precedent |
Articolul urmator |
57 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-26 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.011.31:004 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4060) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4264) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Andriana. TIC – element metodologic de integrare curriculară în realizarea unui demers didactic interactiv. poșta electronică. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 4, 3-4 noiembrie 2023, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția 4, pp. 183-190. ISBN 978-9975-46-865-7. DOI: https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p183-190 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 4, 2023 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 4, Chisinau, Moldova, 3-4 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.cv-2023.p183-190 | ||||||
CZU: 37.011.31:004 | ||||||
Pag. 183-190 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul învățământului preuniversitar, competența digitală a educatorilor reprezintă o fațetă imperativă care are o importanță critică. Importanța sa este subliniată nu numai în educația tinerei generații de nativi digitali, ci și în traiectoria profesională a personalului didactic și în participarea activă a acestuia la viața societății. Acest articol, situat la confluența dintre dezvoltarea pedagogică și progresul tehnologic, propune un cadru sistematic pentru cultivarea progresivă a competenței digitale în cadrul cadrelor didactice. Abordarea propusă se aliniază la cele cinci domenii de competență distincte descrise de cercetătorii de la Centrul Comun de Cercetare al Uniunii Europene, cu un accent deosebit pe sfera comunicării și a colaborării. |
||||||
Cuvinte-cheie informatica, competenţe digitale, DigCompEdu, cadru didactic, instrumente web, poştă electronică, informatics, Digital skills, DigCompEdu, teaching staff, Web Tools, Gmail |
||||||
|