Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-13 13:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7+37.015.3 (13) |
Psychology (3520) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4090) |
![]() ANTOCI, Diana. Experiențe și practici educaționale în diminuarea fenomenului bullying educational . In: Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024, 16 februarie 2024, Buzău. Buzău: Mini Print, 2024, pp. 16-26. ISBN 978-630-6637-04-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare - 2024 2024 | ||||||
Simpozionul "Practici integrative pentru prevenirea și combaterea fenomenului de bullying în organizațiile școlare" Buzău, Moldova, 16 februarie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7+37.015.3 | ||||||
Pag. 16-26 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea reprezintă studiul studiul teoretico-experimental axat pe cercetarea fenomenului de bullying. Rezultatele obținute demonstrează eficacitatea programului de diminuare a bullyingului prin eficientizarea relațiilor interpersonale în rândul preadolescenților. Datele experimentale ilustrează că subiecții din grupul experimental au înregistrat o scădere semnificativă a scorurilor la subscalele de agresivitate verbală, furie și ostilitate după participarea în programul de diminuare a bullyingului, în timp ce grupul de control nu a înregistrat schimbări semnificative la acestea aspecte. Rezultatele confirmă eficacitatea programului în reducerea manifestărilor de agresivitate și promovarea unor comportamente mai pozitive în rândul preadolescenților. Este esențială promovarea eforturilor în prevenirea bullyingului și crearea mediului sigur și incluziv pentru subiecți prin intermediul intervențiilor eficiente și colaborării între instituțiile de învățământ, familie și societate. |
||||||
Cuvinte-cheie bullying, comportamente agresive, relaţii interpersonale, preadolescenții, program, bullying, aggressive behaviors, interpersonal relationships, preadolescents, program |
||||||
|