Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
96 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 11:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922:37.018.1-056.26 (2) |
Psychology (3398) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 ИЕВЛЕВА, Ольга, ЖЕЛЯСКОВА, Светлана. Теоретические аспекты изучения особенностей детско-родительских отношений в семьях, воспитывающих ребенка с ДЦП. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2024, nr. 9(169), pp. 337-341. ISSN 1857-2103. DOI: https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_48 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(169) / 2024 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum9(169)2024_48 | ||||||
CZU: 159.922:37.018.1-056.26 | ||||||
Pag. 337-341 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Materialul prezentat conține o revizuire teoretică a literaturii științifice și metodologice privind problema studierii personalității unui copil cu paralizie cerebrală. Se definește rolul relațiilor copil-părinte în dezvoltarea mentală și socială a copiilor, sunt prezentate trăsăturile caracteristice ale personalității copiilor cu paralizie cerebrală, se acordă o atenție extinsă influenței stilului parental și a interacțiunii părinților cu un copil asupra formării personalității copilului. |
||||||
Cuvinte-cheie copilărie, părinţi, relații copil-părinte, paralizie cerebrală, familie, reabilitare, strategia de educație parentală, childhood, parents, child-parent relations, cerebral palsy, family, rehabilitation, parenting strategy |
||||||
|