Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-28 15:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126:159.942 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2657) |
Psychology (3512) |
![]() DOAGĂ, Nadejda. Dezvoltarea competenței emoționale - un obiectiv important în formarea profesională a cadrelor didactice. In: Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic, 17 noiembrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 192-200. ISBN 978-9975-46-822-0. DOI: https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p192-200 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic 2023 | ||||||
Conferința "Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic" Chişinău, Moldova, 17 noiembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.17-11-2023.p192-200 | ||||||
CZU: 378.126:159.942 | ||||||
Pag. 192-200 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Educația este un domeniu prioritar în dezvoltarea societății moderne pentru asigurarea unui viitor axat pe calitate și valori. În acest context un obiectiv important constituie formarea unor cadre didactice calificate și competitive. Una din competențele pedagogice care necesită o abordare functional-strategică este competența emoțională care nu-și găsește relavanța necesară în sistemul de formare inițială și continua a cadrelor didactice. Abilitățile de gestionare a emoțiilor, automotivarea, empatia, comunicarea armonioasă contribuie la crearea unei ambianțe de învățare benefice, sporește calitatea procesului educational și performanțele elevilor. Competența emoțională este un factor important în asigurarea succesului profesional al cadrului didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă emoţională, cadre didactice, formare profesională, Inteligenţa emoţională, comunicare, empatie, motivaţie, emotional competence, teaching staff, professional formation, emotional intelligence, communication, empathy, motivation. |
||||||
|