Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
77 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 18:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (482) |
Organization of instruction (533) |
SM ISO690:2012 BALAN, Aurelia. Principii de formare a competenței de transfer al inovațiilor pedagogice. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 151-165. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.151-165 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.151-165 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 151-165 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă descrierea principiilor de formare a competenței de transfer al inovațiilor pedagogice, care au fost formulate de autoare având drept fundamente principiile transferului inovațional promovate de specialiștii din diverse arii geografice și din diverse domenii, inclusiv din domeniul științelor educației. Este argumentată necesitatea respectării principiilor respective pentru asigurarea succesului și relevanței transferului inovațional în educație. |
||||||
Cuvinte-cheie inovaţie, inovație pedagogică, transfer inovațional, competență de transfer al inovațiilor pedagogice, innovation, pedagogical innovation, innovation transfer, pedagogical innovation transfer competence |
||||||
|